Entitats participants al Portal d’entitats de l’Ajuntament

El passat mes de març es va presentar el Portal d’Entitats de Subirats a les més de 40 entitats que van assistir a l’acte. El Portal d’Entitats de Subirats és una eina per donar a conèixer la realitat associativa de Subirats així com per oferir-vos informació actualitzada sobre notícies i recursos adreçats a les entitats del municipi.

Subirats disposa d’un teixit associatiu dinàmic que fa que el nostre municipi gaudeixi de nombroses iniciatives, arribi a tot tipus de sectors i a les inquietuds de la nostra societat.

Les entitats i els diferents col·lectius subiratencs són els protagonistes de la riquesa cultural i social i són una peça fonamental per consolidar una societat democràtica i pròspera. Aquests col·lectius fomenten valors de millora de la justícia social, de respecte al medi ambient, de la normalització cultural, lingüística i esportiva i són essencials per construir una societat amb progrés.

Arrel d’aquesta presentació s’han signat 16 convenis de participació amb diverses associacions del municipi. Les primeres entitats que s’han adherit al projecte són:

Casal Can Batista, Grup de teatre “La companyia es grata”, Patronat familiar de Subirats, Agrupació folklòrica d’Ordal, Associació Criatures, Ateneu Ordalenc, L’Escurcerot i diables d’Ordal,  Associació diables de Sant Pau, Centre Agrícola de Sant Pau d’Ordal, Coral Llebeig, Associació Castell de Subirats, Ampa escola El Montcau, Associació juvenil Esplai Sol Naixent, Associació excursionista Gecasp, Associació Centre d’estudis de Subirats i Associació de veïns del barri de Sant Joan de Subirats.

Aquestes entitats ja tenen donat d’alta el seu propi bloc que podran anar dotant de contingut per donar-se a conèixer, informar de les seves activitats, publicar les seves notícies, etc.

Des de la Regidoria de Participació Ciutadana està previst organitzar diverses sessions formatives al llarg de l’any per tal que aquestes entitats aprenguin les eines i recursos necessaris per dissenyar el seu propi bloc.

Des de l’Ajuntament animem a totes les entitats i associacions del municipi a participar en el projecte del Portal d’entitats. Si voleu més informació podeu trucar per telèfon (93.899.30.11) o enviar un correu electrònic a comunicacio@subirats.cat.